Mie

2008-12-30
20:06:10

vi kallar det tisdag...
o därmed ingen sovmorron...på jobbet 4.48 något sen...men de e chill de e ingen som dör av de lixom...shit hela jag ha blivit hel seg...men när de väl rullar på då blir de stress o stress gör faktiskt mej lite mer aktiv...e de för lugnt kommer ja bara in i nån form av chillstadie...jag slutar på övertid...

päronen e på besök...vi tar en runda till elgiganten mest för att ja känner att en tv skulle va trevligt...de e fler än jag som har samma tanke...shit va folk de va...jag köper i alla fall en tv...de fick bli en 32 tums platt grej...så ut me tjocktvn o in me nått nytt...så e de nån som e behov av en 28 tums tv så e ja inte sen att stå där me min tv under armen...okej inte under armen men ändå...till saken hör att min nya tv fortfarande e på nått lager nånstans där ja inte har koll på...men den e väl här om en vecka elle nått sånt trevligt...inte nog me en ny tv...handkräm fick de me bli inte för att de e nått speciell men ändå...mina händer gör sjukt ont går sönder överallt...de e vinter o de e en period i livet man inte riktigt mår bra rent hudmässigt!

emma o ja lever för en grönare miljö oxå...de pantas så de står härliga till på maxi...vi fyller en automat hämtar ut våra cash o glider iväg i fantasibilen som förövrigt parkerades på en egendesignad parkering :) en sväng inom systemet me alla andra nyårsfirare...består verkligen bara nyårsafton av alkohol ?! förmodligen inte men de såg nästan ut o va så när man tog sig en blick på hyllorna o köerna på systemet...men ja ska inte motkommentera...ja köpte mej nog en liten rackare ja me :) o denna gången e de ju verkligen en riktig anledning till fest även om de e lite överskattat...

över o ut ja ska bara bjuda på en bild från stockholm :)


emma o mie i lobbyn på hotellet...lite vuxenfeeling...o ja me ögoninflammation för andra gången...jag hoppas att behandlingen tog kraft denna gången...annars e de väl den där vårdcentralen som har mej på besök igen...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: