Mie

2008-02-05
22:42:54

500 semlor helt enkelt...
mie har officiellt sovmorron dagen till ära...klockan 10,55 e de mie som vaknar av den färgglada typen till mobiltelefon...i andra änden befinner sig emma ! hon får kunder o glömmer bort mig...efter 5 minuter tänker ja att de e nog lika bra o lägga på för här orkar ja inte ligga me telefonen i örat...har en förmåga att börja svettas i örat när ja snackat länge...emma inser efter en stund att ja blivit bortglömd o ringer upp...de e semlekaos på jobbet då e de som de ska en dag som denna...jag inser att de e lika bra o gå upp ! de e allmänt chill på morronen...mamma ringer o stirrar lite om sjukförsäkring i usa...jag har ju ingen koll så jag får väl ta tag i de imon ! så allt antecknas på min ta tag i lista...jag hade velat att den skulle minskas men den mest ökar...

jobbet annars idag har vatt najs...jobbat me wagge hela eftermiddan så de ha gått undan...gör de lätt när man e 2 o de e folk hela tiden...praon skickade vi vid 17...

efter jobbet e de projekt maxi som gäller...men konstigt nog träffar vi grannen i källaren...så vi kommer inte till maxi förrän 19,30...handlar lite ägg...pannkakor på menyn...jag e ju inte duktig så de e kosan som tar tag i hela matlagningen...kvällen för övrigt e allmänt chill !

imorron jobb 4.45-13...en timme i city...14-18 tvätt...sen om ja får tummarna o träna lite kanske...

över o ut mina vänner :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: