Mie

2008-02-05
00:03:27

måndag !...jag tror jag e negativ mot måndagar
måndagar i helhet har blivit min svackdag...sjukt men ja e alltid toktrött efter helgen...i normala människofall ska man ju va utvilad efter helgen...men svar nej inte mie inte ! när klockan ringer hänger ja ännu en gång inte med på att de e larmet...men när man väl märker de då låter de tokhögt ! drar mig upp hamnar på fantasi...faktiskt i ganska bra vakentillstånd...det lixom börjar droppa in praktiskar...förökar dom sig ?! elle har vi bara dubbelbokat ?! men jag förklarar att min praktis kommer inte förrän kl.6...så tack men nej tack inga kl.5 praktisar ute hos oss...jag känner att den tiden på dygnet e ja något osocial..min praktis droppar in klockan.6...jag känner negativ stämmning kring att praotiden börjat igen...allt har ju funkat så bra utan lixom...men men de kan dom små liven inte hjälpa att vi har praktiskar alltid...en rundtur i bygget erbjuder jag alltid...flicksnöret kommer ut försöker va me i snacket...okej vi sätter dej i kategorin bra...men ibland överträffar det sig själv jag menar man kan ju få sämre start ! svacka svacka svacka med en start 6.30...inte lustigt egentligen när man inte får nått o göra då praktisarna får istället...svackan e lång vid 9 släpper den...de e sjukt jobbigt...men de e så måndagarna ser ut...

dagen rullar på...praktisen tappar en tallrik blir helt förskräckt...vill bjuda på en chokladboll...frågar om sommarjobb...men ja e inte negativ till dessa praktisar denna vecka...de e sånna man egentligen inte behöver ge så mycke arbete...de kan bli chill me mycke snack istället :)

efter en färdigjobbad dag på fantasi e de mie som går hem o ska ta tag i lite saker på datorn...somnar framför datorn...ramlar ner i sängen vaknar vid 17.00...mobilen verkar lika död som jag...knapparna där uppe ur funktion...mer elle mindre stressad tar jag mobilen till närmsta telenor butik där kön inte bara består av en människa utan de tar tid...men jag ger min telefon den tid den behöver...så nu e de ja som skickat iväg den o sitter här me den där färgglada typen i rosa o lila...jaja om 2 veckor e de min normala mobil som e tillbaka på banan...

kvällen bjuder på träning me emma...men de hade ju resten av träningsmänniskorna me tänkt...fullt på gymmet...drygt o vänta...men vi lyckas knipa lite maskiner i alla fall...lite stekning på de o man e som en tröttare människa...lite grannbesök...uppdateringar o dusch...

snart dax o dra täcket över huvvet...men glöm för tusan inte den där j-vlar semledagen imorron...jag e förberedd efter förra årets galenheter...jag jobbar 13-19 o tror att semlor gör folk lite snurriga o gräddiga...

Kommentarer:
#1: louise

snacka om sjalvsaker praois som ber som sommarjobb forsta dagen! hahaha

2008-02-05 @ 13:20:02
#2: Johanna

Semlor vill jag spy på även om jg inte handskas så mycket med dom så är dom lagom tråkiga, varför tycker folk om det? :O

2008-02-05 @ 19:57:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: