Mie

2008-01-01
18:30:29

1 januari...2oo8
första dagen på de nya året o ja en segis...själv inser jag inte riktigt att jag e helt ledig utan förpliktelser...att vakna utan att de e nått som väcker mej...vakna klockan 12...o va bakis hemma lixom...inte jobba ! visserligen går ju tiden ofta fortare om man jobbar me bakfulla o man känner inte efter lika mycke men idag e de lixom de goaste o slippa jobba ! segar mej fram till datorn...tar tag i mitt liv...startar en film...somnar...sitter vid datorn...alltså en dag där klockan inte räknas...jag e verkligen inte negativ...men som sagt de får bara inträffa nån gång inte alls ofta då lär man sig inte o uppskatta de...för i verkligheten gillar ja ju egentligen o ha fullt upp hela tiden...

nu e de maxi som e ett projekt i de stora hela har dom nog stängt eftersom ja ringt 3 gånger o ingen svarar men enligt öppettiderna ska de va öppet...min vän johanna vill veta o min granne emme...sjävklart vänder dom sig till tjejen som har maxi varmt om hjärtat o ica kortet som en livsviktighet !

Emme säger:
Vet du om Maxi har öppet idda?

Johanna   || säger:
duu hur länge har maxi öppet?






Kommentarer:
#1: MAMMA

Hade Maxi öppet ?

2008-01-01 @ 19:48:39
#2: mie

yes självklart 8-22 :P

2008-01-01 @ 23:16:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: