Mie

2008-01-23
20:40:43

för ja o emma ska till göteborg
de e sant som skrivet de e visserligen en månad kvar...men då e de vi den 29 februari som åker till göteborg...kollar in bageri-johanna när hon spexar o tävlar...all lycka till johanna o hennes polare ! inte nog me att vi ska få va me på sånna viktigheter vi ska shoppa runt som inga andra bland spårvagnar o göteborgare !

de ska bli riktigt kul :) så nu e biljetterna bokade...jag va nära på o göra fel...men svar nej de blev rätt...o biljetterna e nog skickade ! mie kommer va en riktigt lathög i februari o de kommer inte bli mångade tokjobbade dagar där inte...
FEBRUARI I SIN HELHET !
1 feb: emmas fäjzt !
2 feb: fäjzt again o allmänt chill...LEDIG !
3-4 feb: jobb as usually !
5 feb: semledagen...jag känner redan nu hur svetten o stressen kryper i kroppen...
6-8 feb: jobb as usually !
9 feb: LEDIG ! mest för att kolla packning...men ska dock till jobbet o finlira lite !
10-17 feb: Sverige kan slänga sig i väggen...helle o mie lämnar landet för USA !
13 feb: louise e inte barnet längre...grattis o välkommen in i vuxenvälden !
14 feb: alla <3 dag ! tuva fyller 1 år :)
15 feb: eddie fyller 2 min lilla minsting <3
18 feb: Island se upp nu gör vi de osäkert !
19 feb: landar vi i köpenhamn ! åker vidare till ett sverige me annan tid !
20-22 feb: jobb as usually om något tröttare än vanligt !
23 feb: helles examensfest o de står LEDIGT...bra då bör jag va utvilad :)
24-28 feb: jobb as usually !
29 feb: Göteborg ! här kommer emma o mie !


Kommentarer:
#1: Johanna

mycket spexad månad, jag kommer sakna dig när du är i USA vettja! men du behöver va ledig!!

2008-01-23 @ 22:00:22
#2: Louise

ja snacka om att du kommer mygla hela feb! men de ar lugnt, for du kommer mygla pa ratt stalle- HOS MIG!!!!!!!!!

2008-01-24 @ 21:19:12

Great site

2010-04-21 @ 13:12:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: