Mie

2008-01-24
22:53:42

idag kunde jag lika gärna dött...
idag e en sån dag...inte hela dagen men jag va nog den drygaste hela morronen...kände inte för nått...de va som om man kunde lika gärna dött...hade lixom inte gjort till elle ifrån...men efter frullen kom ja på bättre tankar...nån positiv strålning ! o de e alltid spex när klockan blir ett mellan mej o emma...de e tokmycke som bara flyger på oss hela tiden o vi kommer aldrig ifatt...förrän nästa smörgåstårtsbeställning droppar in...jag driver över en timme me bilder o smörgåstårtor...johanna o co antågar ja gillar hennes hangs ! fest på lörda me de ganget kanske...

jag droppar upp i city för o fixa emmas grej...jag kan inte bli annat i stirr än när de ska krångla när ja ska göra nått...men nödlösningar finns de ju på de mesta likaså i detta fallet...mer jobb men emma e emma o hon e värd all tid de tar :)

jag o emma satsar på en grönare miljö idag...spexar iväg me bagarbussen...de åker pant runt i kring där bak...vi e duktiga o tar inte sönder en ända maskin på maxi...efter panten e de solning...jag e egentligen rädd för de på nytt efter översovningen...men jag somnar in även denna gång...men när maskineriet stängs av e de ja som vaknar o inte sover vidare...

kvällen har de vatt handboll...för tusan de va ju faktiskt nära vinst i alla fall...

yeye nu e de jag som slutar ordbajsa rekommendera istället en titt på johannas blogg där mie gästspelar dagen till ära...

Kommentarer:
#1: Johanna

Hm Mina Hangs gllag Dig och fantasi också, det är trevligt, ser fram emot att du kommer på lördag!Och imon blir spexad, emma kommer bli glatt överraskad!:D

2008-01-24 @ 22:59:40
#2: Louise

de later skoj att ni ska overraska emma- o va landade lonen pa?

2008-01-25 @ 14:40:36
#3: mie

yes de va najs som tusan :) hon blev masserad o grejad ! lönen för månaden va nästan 19 tusen :)

2008-01-25 @ 17:31:11
#4: Eva Larue

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-04-22 @ 14:20:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: