Mie

2008-01-10
22:35:12

kalajs o jag träffar mina kottar !
de e kalajs ! de innebär att jag tar mej tid o hamnar i karlshamn får träffa mina små favvis kids...

när eddie hamnar oss mej me en gång...då bär ja gärna kring på han hela kvällen tills armarna går sönder...de e nått speciellt med alla ni tre ! jag förstår inte riktigt hur tiden kan gå så fort...12 år o lite fjant man va...träffade man lill-grabben robbe för första gången då bara en liten knatte...sen blev vi hängisar du o ja...du fick va me alltid mest för att du va du ! de va du o så tjejerna...robbe 9 år snart...de skrämmer mej lite...shit de va inte längesen du skulle börja skolan...bella...tjejen som egentligen heter princessa...du e tjejen som alltid velat följa me storebrossan ! nu har du blivit 5 o hålen i öronen sitter...o du e sötare än sötast ! eddie minstingen i gänget... lite knepig kommunikation mellan oss i början men nu e de vi oxå ! jag blir glad varje gång du sträcker upp armarna...säger mie o ger en kram !

jag saknar er ! men snart e de jag som kidnappar er...för visst har jag lovat er att ni ska få sova här...vi ska allt som tillhör som innan...glitterpennor o playstation prioriteras högt !


<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: