Mie

2008-01-07
22:28:38

måndag då allt e lite i obalans...
som vanligt jobb...4,45-13 ! de e lagom mycke o göra mest hela tiden ! sånna dagar e vi inte negativa till...o så händer de spexade saker me som skjuter fram tiden...allt kan hända inget e omöligt ! moa fyller år grattis till henne...tjejerna va o käkade lite födelsedax frulle ! ställer sig för o ta frulle...då kommer byggjobbarna in "DE BRINNER"...där står ja i lugnan ro o lägger ihop en smörgåstårta utan nån som helst aning om branden som försegick...annas jacka brann ganska bra ! en olyckshändelse ljuset stod på bordet o jackan las i ljuset...jag blir lika klen o skakig som när de va slagge...men byggarbetarna försöker släcka branden o lyckas inte ja tänkte flyga över disken o ta en bricka...ja tänker på o kväva eld ! ja hinner inte jackan åker ut från fantasi o släcks utomhus...de va otur o de va synd om anna !

sen händer de inte så mycke mer spexat...men helt plötsligt e klockan ett o de e dax för mej o stämpla ut ! hem till kapellgatan för o fixa me johanna...vi tvättar o fixar...tack för hjälpen idag me allt johanna ! när jag tänker efter en o två o tre gånger så fixar man inte livet utan vännerna...louise du finns alltid nära men ändå för långt iväg...men ja e tacksam för allt...o emma du vet jag e tacksam för att du de du ! fantasigang i alla väder :) solen lyser inte alltid på rätt ställe...jag tar mej i kragen o försöker o bli lite mer vuxen ! allt e inte lika lätt som att skaffa ica-kort...

kvällen bjuder på träning...mer än behövligt ! emma o ja ska firra ett träningschema för visst satsar vi på biff 2oo8 ! flickebarnet e hos sin kille...hon ska lämna av han på stationen sen e de hon som intar kapellgatan...

de va nog allers för dagen !

förresten cilla...tjejen som vi alltid försökte para ihop brossan me har gjort sin sista tenta o kan numera se sig själv som arbetsteraupeft ! grattis till dej cilla o lycka till me allt  :)

Kommentarer:
#1: Cilla

Lika glad varje gång jag omnämns här... Jag tackar och bockar, tänk jag e klar med en 3:årig utbildning... shiiit! :-)

2008-01-07 @ 22:32:17
#2: Louise

Jag ar langt borta, men mina tankar e me dig varje dag vannen!

2008-01-08 @ 14:51:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: