Mie

2008-01-10
16:12:39

mazariner o tårtor !
efter 3½ timmars sömn e man i gamet igen...jag trodde svackan skulle komma...men svar nej jag har varit i mitt esse...de e då spex står på schemat...nu börjar "pärm" kunderna igen...ingen speciell ska nämnas men de e ett jäklar spring...o telefonen har ju inte hållt på sej idag...jag gillar telefonen ! elin lyckas svara när kunden som tar sig tid o ringa o klaga på en mazarin i sin mans ärende...den smakade konstigt ! okej nej men då dyker vi ner i detta i-landsproblem...vi får skicka vidare samtalet...en mazarin ska kontrolleras...nej inga fel hittas...mazarinkunden ringer tillbaka o ska senare komma in med sin mazarin ! joda så att ha man inget liv så kan man gräva ner sig i mazariner...o inte nog me denna kund...så ringer kund nummer.2...vilka priser har ni på tårtor...så klart e de storlek som gör betydelsen...inget konstigt alls...men när kunden repeterar för mej 2 gånger vad jag sagt då kan jag gärna göra lite ironi över de hela...jag tror jag blivit av me denna senila kund...svar nej ! ett samtal till "jag besällde en tårta den 28 december kan du möjligen kunna se va jag betalde för den ?!" amen shit håll reda på vad du betalar...men okej bara för att ja ska va en trevlig medmänniska så hjälper ja väl till...o mycke riktigt hade vi kvar beställningarna...jag letar fra o tillbaka...hittar inte...jag undrar om de va nått fel ?! nej de e bara en sak jag glömt som jag vill veta...men okej...letar lite till...hittad ! där fick hon reda på pris o de va inte mer me saken ! jag borde kanske sagt att svar nej vi har ingen beställning kvar...de tänker ja göra nästa gång i alla fall !

mamsen kommer o hämtar mej på ett jobb...de e kalajs för en 40+ mamma...färden styr mot karlshamn ! hoppas emma har de bra på de ny städade fantasi...o emma va så säker...du kommer få besök av sally de kom hon in o sa till mej igår...de e mest om du vill veta o intresse klubben antecknar ju alltid sånt !

förresten 1 månad kvar sen e de ja o helle som sitter på ett flygplan...

över och ut...bäst jag e lite social snart kalajs !

Kommentar:

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2010-12-08 @ 09:50:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: