Mie

2008-01-27
22:52:11

mie tackar o bugar
jag tackar o bugar för igår...de va fest på kapellgatan1b...kapellgatan e väldigt vanlig gata i festligare sammanhang...de va johanna som va värdinnan för kvällen...de va spel o de va spex ! mie som om ja vore äldst...jag va äldre än barnen men så fort jag ställde mig upp blev jag nästan yngre...utsedd på delad bottenplats med johanna i tålminst listan...matilda va domare i frågan...jag gillade festen de va spex...tack johanna-festfixare !

dagen för idag börjar ytterst tidigt på jubbet...kl.6...känns fel efter fest...men jag drar mej ut träffar på en granne...frågar ju självklart va ja gör ute så tidigt på morron...jobbet...han kom precis hem från ute...jag säger att han e välkommen på frulle...men han tackar nej...jag förstår han verkligen...men men han skulle upp o sova...de lät ju inte fel !

jag tar tag i mej o vandrar nårra steg till möter min kollega o vän emma ! vi jobbar hotellet ringer o påstår att dom inte fått nått bröd...o bagaren har gått hem...så blir hans problem vårt...jag känner inte för o gå genom hela stan för o lämna bröd när inte jag själv ligger bakom misstaget...men när de skvalpar alkohol sen gårdagen i kroppen så har man inget val mer än o spexa ut i regnet...dagen går förövrigt bra...lite o göra till en början sen bryter lunchen lös...mie gör pajer o allmänt slutar från stället...päronen kommer...mie har som plan o bjuda dom på våfflor...ibland om ja vill kan jag...me en mix från maxi så ska de nog gå fint...jag e väldigt ambitös o uttnyttjar kvalitets tiden till max ! en prommis på en timme guidar ja dom runt...dom åker hem...o jag fortsätter me kosan på prommis...om ja de ha blivit nästan 2 timmars prommis i kylan ! ja e glad o de e inte mer me saken !

om 2 veckor landar jag o helle snart i usa ! tiden har gått apfort...va tusan har dom 2 senaste veckorna tagit vägen va jag bara me på den ena ?! hmm...dagarna flyter samman o ja vet inte om de va igår eller nån annan dag !



bilddagboken är för övrigt uppdaterad

Kommentar:
#1: Abeleline

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2010-04-27 @ 10:11:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: