Mie

2008-01-16
23:33:06

onsdag...vi drar till danmark !
de e en helt vanlig onsdag...inte så mycke som händer...allmänt vanligt o göra...koncentrationstanten kommer in o lämnar en blomma...jag tackar o säger att den får ja väl plantera upp på disken eller nått...men svar nej de får ja inte göra den skulle ja ta med mej hem ! ja märker att du inte vill att blomman ska leva så mycke längre till...den ska leva i 10 år påstår hon...jaja visst får förklaring för mej hur den ska skötas...men varfö skulle ja lyckas me denna när ja dödat allt annat av växlighet ?! jaja de e inte mer me saken nu står den här på bordet !

bruschan skulle komma på en visit till stor stan...ja hade önskemål om att göra nått...åka nånstans...jag får den briljanta idèn att helsingör varför inte nu till alla dessa trevliga festligheter behöver man nått att fukta strupen me...o eftersom jag ibland tycker om min brossa lite extra så tyckte han att idèn va ju inte helt flängd från ingenstans ! jag vet emil din syster kan o e smart bara hon vill...vi åker med saaben till danmark de e ja som ställer in gpsen o självklart hamnar vi rätt...ja hade aldrig kunnat tro nått annat...stress som vanligt när de gäller danmarksresor...snackar me tanten i luckan ja vill ju veta hur länge affärerna har öppet...men tjjaaa till 20 har ju nån öppet i alla fall ! lycka stressen kan lägga sig lite ! vi spexar upp till kvickly utbudet kan man ju inte dirre hurra över men de va sprit i alla fall...resten inhandlas i sundshoppen o på båten...armarna vek sig...som vanligt e ja en mycke optimistiskt människa ! men eftersom jag såg liten o ansträngd ut va de en tant som hjälpte mej o bära medan emil fick lyfta runt på sina 4 flak öl...vi hamnade i alla fall vid bilen me något ondare händer...bilresan styrde mot väla ! en halvtimme o spring runt...hittade inget i stressen...men men ja e nöjd me dagen...synd bara att inga normala spritaffärer har öppet när man besöker sitt grannland...

över och ut ! tack för idag emil...du e hyvens ibland :)

Kommentarer:
#1: Hällen

Tusen tack!!

2008-01-17 @ 00:02:08

very intersting site ..congratulation..

2010-09-23 @ 10:16:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: