Mie

2008-01-20
23:08:27

pluspoäng till datorn...tack o hej till dammsugaren !
och hur blev de me lägenheten...?!

köket o matrummet som jag så fint uttrycker det blev städade...resten tar jag imorron...de vill säga...vardagsrummet...sovrummet...biblioteket...hallen o badrummet  ! eller när de blir tid nästa gång...istället hade ja grannbesök här springer vi i dörrarna som vi känner...min elvisp e populär ! istället för städning glir de snick-snack...live-tv me louise ! jag drar mej lätt till saker som e bättre än städning de vill säga de mesta !

nu väntar jag bara in flickebarnet...de e söndag o då e de bokat plats på kapellgatan lgh 3 ! 23,30 !

över och ut helt enkelt...de e ganska nära tills jag o helle åker flygplan o landar i ett större land...saknar louise ju !

Kommentarer:
#1: louise

o ja saknar dig hjartat!

2008-01-21 @ 16:49:05

Great site, keep up the good work!

2010-03-02 @ 09:53:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: