Mie

2008-01-02
23:54:54

se upp...vi kommer inte bara göra USA...island får oxå ta ett kliv åt sidan !
nu nu nu nu !!! alltså detta e spexat till 1000...jag har aldrig satt min fot på ett flygplan o nu kommer hela min själ sitta där i flera timmar ! o bättre än så här kunde de lixom inte bli ! jag o helle 10 februari 2oo8 yes då e de vi som åker till köpenhamn...vidare mot island...ja vet de låter snurrigt men den lilla ön där upp bör väl oxå besökas ! sen tar vi ett plan mot vårt mål USA new york...där vi ska träffa louise...bo hos hennes värdfamilj ! vi ska spexa runt som inga andra...fotta som om vi vore ett gäng kineser...klättra på frihetsgudinnan...men visst vi ska göra allt man ska göra ! förhoppningsvis kommer ett o annat engelskt ord falla mej in i själen...inte bara kul även en gnutta lärdom !

flyget hem tar vi på kvällen den 17 februari...förhoppningsvis om inte jag blivit flygrädd...för då kanske jag får stanna tills jag gått en flygkurs...går allt i sin ordning e de vi som landar på island den 18 februari...tar in på vårt 3-stjärniga hotell...spexar runt på island ! den 19 februari lämnar vi även de landet...hamnar på kastrup o tar ett tåg hem till landet där vi förstår vad dom flesta säger...

jag längtar ! detta kommer lixom bli årets :) jag o helle på resa i världen...glad att du e van vid o resa hit o dit...för av mej lär du inte ha nån nytta när de gäller allmänbildning kring allt vad flygplats o grejer heter ! jag vet varken hit eller dit...men vi ska ha de så kul :) snart kommer vi louise ! men bertil lämnar vi hemma...jag har hört att han e flygrädd...

image1042



Kommentar:
#1: Louise

Jag ar sa glad att jag skrattar har i min ensamhet vid datan! jag maste verkligen prata med er mkt snart, for detta later bara sa jakla bra!!!

2008-01-03 @ 02:47:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: