Mie

2008-01-19
18:57:32

som sagt de blir verkligen aldrig som man tänkt sig...
verkligen verkligen inte ! gårdagen va i spex även fast vi va lite borta bland alla idrottslärarna...egentligen skrattar jag mest åt gårdagen...va tusan gjorde ja ute i linne o joggisar me stumpor utan skor klockan 5 på natten/morronen...de va blött ute o de va typ kramp varning i tassarna...men de va spex på hög nivå !

så dagen idag...väla me grannskapet...emma o ricky...no feeling för shopping...bara allmänt död ! den lediga dagen uttnyttjades alltså i dom vänstra delarna av skåne...jag hittade i alla fall en väska o då kan man ju va nöjd !

nu fest oss majsan...jag kan tänka mej att de kommer gå rätt upp o så ner i benen...men de återstår ju o se...de ska bli najs...utgången e oviss ska ju trots allt va på fantasi klockan 6 imorron...

över o ut sköt om er mina vänner :) o ha de askalas ikväll !

Kommentar:
#1: louise

hoppas ni har de kalas!

2008-01-19 @ 23:10:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: