Mie

2008-01-15
19:57:30

tisdagen o hela min lathet besegrar !
som vanligt e de jobb som gäller...4,45-13...de e mycke beställningar men utan stress...nu börjar hela grejen komma igång igen...axet kommer o ja får assistans av johanna...de blir mycke roligare när man e 2 ! vi sjunger för glatta livet...pärleporten e en evig favorit...men vårt idolnummet fantasi måste ju oxå sjungas på ! vi gör de högt o me utan tanke utan för musikbörsen...mycke passande !

-alltså mie va de ni som sjöng fantasi innan ?!

ee yes men de va de nog...joda så att nu har man visat sina sångtalanger i hela huset...de går allmänt fort hela dan...kommer hem ska ladda mp3n me goe musik till träningen...men eftersom jag håller på o ramla över datorn i sömn...så lär ju inte ens träning va o tänka på ja kör en powernap på 2 timmar på soffan...de e nu ja märker att ja e inte ung längre...sen skulle de blivit en lång prommis istället...men ja hämtar mitt paket...går till emma ! de lilla flickebarnet har skärt sig...stackars liten ! de e beställning på tårta me mosad banan...o självklart kan ja väl springa in o trängas lite me pensionärerna på konsum...men för tusan inte en ända banan har dom kvar...sånt händer egentligen inte...jag handlar i princip aldrig bananer där...o när ja väl ska då e de nån apa som handlat...inte mer me saken jag går till trygghetens affär MAxi...o ja får lite prommis på köpet...självklart går de o lita på maxi dom har bananer dom ! lämnar bananerna...emma har haft ett litet helvete på jobbet...dryga kunder...o allmänt mycke bara ! i afton e de tvätt som gäller...mina kläder urskiljer sig numera från grannskapet...jag vill inte lukta nått naturellt kapellgata...svar nej ja kör på softlan me rosa färg...

över och ut jag ska ner o se så de står rätt till...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: