Mie

2008-07-09
10:35:08

ett meddelande fran oarnas forlorade land !
vi lever ! men de e svettigt som tusan...brannan sitter bade har o dar...

de har mest varit bad o sol...o som den rastlosa manniska jag e sa e de inte riktigt natt for mig en vanda i city har de blivit precis...tisdags var ju en minst sagt konstig dag paronen palmqvist blev ivag lurade pa natt skit...vi hamnade pa ett svenskt cafe...dar han som jobbade inte va natt stjarnskott...traffade 2 svenska killar som jobbade en timme bort sa de blev o ta en drink me dom :) min telefon e lite mupp i ovrigt...de e natfel lite har o dar...men min lilla LG e i funktion ett annat nummer...

dax o ga vidare...men vem vet vi kasnke aterkommer senare...

puss kram fran en lagom brand mie :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: