Mie

2008-07-15
22:38:53

fyrhjuling o de känns som att vi e på barnens gård !
dagen började som vanligt otroligt tidigt me för lite sömn i ögonen...hamnar på jobbet...de går undan som aldrig förr...min kollega är försoven...jag tänker att till 7 ska nog allt flickebarnet få sova till...men nej 6.30 kommer de trötta samtalet...de har gått sjukt bra idag...o vi ha verkligen varit duktiga till tusen !

mie har gjort emmas orginal syssla packa upp tisdagens varuleverans...o bara för att de e ja så måste ja ju lyckas få en speta rätt i handen...typiskt mie när jag väl ska göra nått me lite styrka i...bg får operarera...jag e lite för skakig för att operera själv...jag får tacka bg för den totala livräddningen ! där kunde ja ju gått o fått rabies eller vad som helst...vår kära kund auswitch kommer som vanligt in...denna gången va de väl andra för dagen...traggar mycke som vanligt o visar upp pelle !

eftermiddagen spenderas i en bilkö med päronen mot kivik...fan va mycke skit de finns egentligen...mie blir indragen till tre tältet...joda så att...men nej jag behöver inte 3 abonnemang...men mobilt bredband de e nog tusan de nya ja ska satsa på ! det kollas på en ny tv...platt grej e inte mer än på sin plats...o en ny soffa man vill ju avancera lite nu :)

efter att jag råkat putta i pappas för lilla minneskort i min dator...som va ett helvete att få ut...blir ja o louise hämtade av helle för att ta oss till lyxhuset...där de minst sagt har roat oss barn...jag trodde ja va på ett sommarland eller vad som helst...hoppa studsmatta o köra fyrhjuling...de behövs inte så mycket för att ja ska bli väldigt underhållen :)

men nu e de dags för duschen o sen mie då e de fakiskt dax o sova !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: