Mie

2008-07-01
19:56:41

lägenheter o sånt...
dax för den vanliga tisdagen igen då...mie jobbar 6-15...händer inte så mycke speciellt på jobbet...men vi har en enormt hungrig kund o jag kunde inte sluta att förundras av hur en ändå så pass normalviktig människa kunde trycka i sig så mycke...

mål1 : skaldjurspaj, sallad, dressing o bulle
mål2 : grovtekaka med smör
mål3: blåbärscheescake
mål4: kladdkaka med grädde

nånstans på vägen undrar jag om inte människan e på väg att spricka...men men ibland kan man ju va hungrig...

efter jobbet e de jag som tar mej till classe för o inhandla en adaptor så att jag kan ladda min älskade mobil på min semester...inte en dag utan min kärlek ! en powernap i soffan o sen bar de av mot banken för att avnjuta en megamiddag...mie käkar hamburgare med strips...eller som jag själv vill uttrycka mig hamburgarbröd o strips...de står mej upp över öronen men de va gott :)

grattis till emma som under dagen har skrivit på ett hyreskontrakt...flickebarnet ska klippa navelsträngen o bli vuxen ! emma jag finns alltid till ditt förfogande om frågor eller dylikt skulle dyka upp :) grattis ännu en gång !

o kvällen ska de kollas på ännu en lägenhet...svar nej jag lämnar inte mitt kyffe på kapellgatan...men louise blir så illa tvungen så vi ska kolla in en grannlägenhet jämte emma till henne...får hoppas att de e av den kvalle som e bra :)

o jag säger det igen...det kan inte sägas för många gånger...jag vill hellre veta en jobbig sanning än o inte veta den alls...

over & out...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: