Mie

2008-07-01
22:03:52

lista i brist på annat (mie har lånat från sanne)
Tio första:

Första bästa kompis: Kasson
Första bil: första bil finns inte ännu...de lär dröja !
Första kärleken: haha de vill jag inte skriva här men de handlade om disney dags o chips ;)
Första husdjur: ödla eller om de nu va hamster...
Första semester: jissus...ingen aning !
Första jobb: reklamutdelare...pinsamt men de e den hårda vägen till jobb...
Första köpta skiva: känner mig urgammal sånt minns jag inte...
Första riktiga kärlek: hmm ?!
Första piercning: öronen o de e så nytt som mars-2oo8 :)
Första konsert: kan de vatt markoolio eller nått sånt ?!

Nio sista (senaste):

Sista alkoholdrycken: midsommar...hmm nån cider !
Sista bilfärd: från banken till kapellgatan me emma :)
Sista filmen du såg: senaste hela filmen jag såg minns jag inte...
Sista ringda telefonsamtal: eftersom minnet e kort...fram me mobilen louise står för de samtalet...
Sista bubbelbadet; bubbelbad...hmm måste vatt på ett badhus i linköping :)
Sista spelade cd: skivorna vi mixtrat ihop på jobbet ;)
Sista kyss: macke :)
Sista gången du grät: jag gör ju egentligen inte sånt...
Sista måltiden: på banken...hamburgare me strips !

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? dejtat ?! nej !
Blivit arresterad? haha jag arresterad nej nej...skulle va för att jag förvirrat till nått i sånna fall...
Blivit kär vid första ögonkastet? de tror jag inte riktigt...
Varit på tv? haha jo ja tackar jag...man e känd ! sverige runt...rummel o rabalder på lattjo lajban...man e väl lite av en sverige kändis...
Fått ditt hjärta krossat? nej de tror ja inte...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej...de ordet kommer mycket sällan ifrån mig !
Haft ett one night stand? ***
Busringt till nån? de tror jag faktiskt inte...

Sju saker du älskar att ha på dig:

1. baggy shorts
2. linne från jc
3. jogging byxor
4. hood tröja
5. pop strumpor
6. sköna skor
7. t-shirt

Sex saker du gjort idag:

1. jobbat
2. åkt bil
3. suttit vid datorn
4. tagit en power nap
5. kollat på lägenhet med louise
6. varit på banken

Fem favoritsaker:

1. mobiltelefonen
2. datorn
3. mp3
4. ica-kortet
5. lägenheten

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. emma
2. louise
3. kasson
4. ingen nämnd ingen glömd

Tre val:

Svart eller vit? svart !
Sommar eller vinter? sommar :)
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:

1. träffa alla människor jag vill...
2. säga att mina organ bör doneras !

En sak du ångrar:

1. de finns fler...men man lever bara en gång...men vissa saker kan raderas ur livet !

Kommentarer:
#1: Sanne

Mie... vad första kärleken Lööv? :P

2008-07-04 @ 19:45:22
#2: mie

haha om de va kärlek vet jag inte men mannen i fråga e rätt..pinsamt nog !

2008-07-05 @ 01:03:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: