Mie

2008-07-02
22:19:41

mie + dressing = dålig kombination
jag har verkligen börjat flumma helt förvirrat...de började redan igår på jobbet...skulle göra en purjolöksdressing...dretlar dressing över mer elle mindre stora delar av bänken...när den e redo för att åka in i kylen...lyckas jag så klart välta ut chilidressingen över golvet...man tror ju att det ska ta slut...men nej nej...de fortsätter idag me ännu mer dressing incidenter...det ska göras chilidressing o vitlöksdressing dagen till ära...saltar o pepprar båda...lägger vitlökspulver i den ena...o självklart lyckas jag lägga chilisås i samma...joda så att det går bra för mig...elin förbjuder mej att röra dressingarna resten av veckan...de gör hon verkligen rätt i i o me att precis när jag sagt att currydressingen får vänta tills imorron välter jag ut hela den på golvet...så summa av kardemumma av totalt 5 dressingar lyckas jag förstöra 4 st...bra jobbat mie ! för övrigt har jag o bossen fixat me bilder jag kan inte tycka annat än att jag gillar läget...nya saker ska man alltid fösöka lära sig :)

inte så mycke spex på jobbet i övrigt...efter jobbet väntar malmö en större stad söder ut ! de e asta de e louise o de e ja som efter lite felkörning i malmö lyckas hitta rätt...shopping e va de blir o johanna möter oss för o joina en stund :) kvällen har tillbringats med syskonen palmqvist ! de har varit packning o grejer...jag tänkte att jag skulle sträcka mej så långt som att sammanfatta mina måsten på en lista...resten lämnas åt slumpen...vad kan gå fel egentligen ?! de e ju semester :)



mie på en flygplanstoalett på ett plan till ett stort land...


Kommentar:

Keep the good works comming.

2008-10-21 @ 08:48:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: