Mie

2008-07-24
00:05:45

teskedsbandit !
just de en liten miss från jobbet...e ny bandit e påkommen...de e helt sjukt o egentligen kan jag inte annat än o garva åt de...de e verkligen absolut ingenting som förvånar mej längre...o då säger ja absolut ingenting !

de e en man på hmm kanske 50 bast skabbig som få...pratar högt för sig själv...o e allmänt skum...man kan bli lite rädd för honom...en bakelse de e grejen...så igår när ja va inne vid stängning när emma skulle stänga...smet lufen in 5 minuter innan stänging o beställde en bakelse...kränger i sig hela marsipanen med händerna...går lös med teskeden...sen sitter han där o snackar med sig själv...när klockan blir 5 över halv säger emma att vi stängt o att han måste gå...tar hans disk vilket endast e en tallrik...han fattar inte jag o ricky säger till han o efter mycke om o men lämnar an inneserveringen o sätter sig där ute...

samma man e inne idag men något tidigare på dagen...när vi e samlad styrka...vi upptäcker att teskeden e borta även idag...jag går fram till han o försöker få ur honom att jag behöver teskeden...men han plockar fram den ur fickan o säger att de e hans...jag vet inte vad jag ska säg...men jag varnar att jag kallar på vakten om han inte ger sig...eftersom hissen inte ens lyfter på han så funkar inte de...han lämnar stället med ännu en tesked...

o de komiska e att elin berättar att han vatt där för inte så längesen vid stängning...o elin hade plocat undan hans disk när han va på toa...han börjar leta fram o tillbaka...de e teskeden han vill åt ännu en gång...han vägrar gå utan en tesked...så för att elin ska bli av me lufen så tar hon en ur disken o torkar av...han lämnar stället...

detta e nog något av de sjukaste på länge...men de kommer säkert mer !

Kommentarer:
#1: Helen

Denna underbara feta varelse har vi "brottats" med sedan första året på subway (bläddrar i historieboken) nämligen år 2005. Vi kallar honom "crisses pappa" då vi mobbade en av våra gamla anställda förr och sa att det var hans fassa ;)...förr kom han alltid till oss och lämnade pappers utklipp ang subway -jag skulle bara lämna detta höhöhöhö...hette det. Sedan gick åren o plötsligt ett tag förra året var han värsta stammisen ibland 3ggr om dagen.

- En 15 cm ljus med ost och skinka. Innan man ens är färdig med skinkan skrek han alltid: - 2 OST OCKSÅ!! (som om det inte alltid ingår). Framme i kassan: -Vill du ha något att dricka (liten cola)??

-Nej.

Efter att ha mumsat i sig mackan och vikt pappret så mkt det bara går är det dax för vätskan: -En liten coca cola, höhö. Han vänder sin feta kropp och sniglar bort till antingen samma eller ett annat bord. Att notera är att han aldrig sätter sig på samma stol igen...allt för att kunna diskutera med sina osynliga vänner på bästa sätt.



Lycka till med er nya vän!!

2008-07-24 @ 00:19:08

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2009-07-24 @ 13:54:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: