Mie

2008-06-25
19:36:21

det snurrar i min skalle...
4,06 flyger jag upp som om ja vaknat upp från nått ja aldrig velat varit med i...klockan e ställd på 4,07...sjukt att ja bara vaknade av mig själv o trodde på försovning...men när jag såg att läget var lugnt va de jag som snoozade...jobbet har vatt lagom mycke lixom...jag o sara har racet rundor ! ha de najs på kreta lixom :)

eftermiddagen har tillbringats me mina kids...trött till tusen...önskemålet för dagen e andys lekland...vad ska man säg ?! vill kidsen dit då e de bara o göra de...jag har som vanligt lätt att somna var jag än e så en liten lång blinkning även där...en runda ner till ankorna då kidsen själva hellre käkade upp brödet...

kvällen tillbringas i tvätten alternativ i lägenheten...


det är aldrig nån som sagt att livet ska vara lätt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: