Mie

2008-06-26
20:13:14

har du fått en snigel i ögat ?!
någonstans är det meningen att just nu ska de inte gå bra för mig så jag har helt enkelt börjat acceptera hela situationen...jag lägger härmed till ett stängt öga i en hylla på min klantighet i olycksfallslista...ibland lyckas man med det omöjliga som när jag sprang in i en öppen dörr o lillfingret fick sig en chock...eller den gången jag skärde mig på skärmaskinen när den va avstängd...de e slumpen som avgör vilka som ska drabbas o jag e tydligen ett fall för den mänskligheten...

för övrigt har det varit en bra dag på jobbet...emma har varit uber social med busschaffisen...vi har serverat en massa människor frukost...en tant kommentera vår härliga stämning på jobbet...vi har passat tuva o gett henne vatten...lillungen va toktörstig men de kommer att förklara den blöta blöjan sen...nästan bara emma/mie jobb hela veckan vilket innebär att egentligen skulle vi kunna va tysta o fatta hur teamworkingen skulle gå till i alla fall :)

efter jobbet e de jag som väntar på att louise ska sluta jobba...fan vilket oväder de va...jäklar regn ! vi bakar lite kladdis...meningen e att louise skulle baka...men jag hjälper till o fastnar för de hela i slutänden...hoppas den blev bra för jag avvek från platsen innan den va helt klar...träff me emma...en runda me ricky o sen hämta bilen...för att besöka öb...apoteket...diverse skoaffärer...o sist men inte minst teamsportia...

dagens inköp ett par nya shoes...o lite annat livsnödvändigt ifrån öb...slutligen ett par inlines ! mie e i extas o ska ta sig en runda trots att hemmet inte e riktigt i skick...emmas krav ett par handledskydd...o yes emma jag ska ha dom på mig men hjälmen lämnar jag i affären...skyddas inte de som ska så e de inte meningen heller...

över o ut mina vänner :)

Kommentarer:
#1: louise

de drabbar även dom bästa- se på mig :)

2008-06-27 @ 19:40:16
#2: Anonym

2008-06-28 @ 17:30:31
#3: Anonym

DET HETER INTE SKÄRDE MEJ UTAN SKAR MIG

2008-06-28 @ 17:32:00

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-09-15 @ 10:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: