Mie

2008-06-06
23:43:59

hejsan !
shit pommfritt vikken kväll igår...de blir aldrig som man tänkt sig...mie funderade på o chilla av de där me alkoholen...ta en cider mest för de sociala...men svar nej ! de va spex hemma oss bg ! jag gillade läget :) efter studentfirande va de utgång som gällde...de va de typ resten av kristianstad...jag o kosan avlämnar louise oss tjejerna sen e de vi som kör den nya hejsan grejen...möter 2 killar som jag helt enkelt får bevisa min ålder för...dom små parvlarna va ju till o med yngre än åldringen mej...kön på banken skojar man inte bort...men jag gillar människorna i kön så de gör inget att jag stod där i en timme...de va slagge...ambulans o grejor o grejor...jag e inte längst så jag får klättra på staket elle bli upplyften för att jag ska kunna hänga me på vad som händer...vi hamnar på banken :)

träffar emma vår vän :) hon spexar rundor...en cider o vi e redo för hemgång...de blir nattgäster X 3 på kapellgatans lägenhet 3...johan o sigge behövde ha nånstans o slagga så de löser sig alltid...vi chillar ner...men på en timme e de nån granne som ringer på 3 gånger...men men jag gillar ju min granne :)

jobb dagen till ära 9-18...sjukligt mycke kunder...man hinner inte ens innan för dörren förrän kunderna drar i en...

- alltså jobbar du där ?!
- ja vadå ?!
- han som kör motorcyklen verkar alkholpåverkad han ramlade me cyklen precis...

oj oj oj action på fantasi o ja har en förmåga att alltid bli den som får ta hand om telefonsamtalen till 112...jag gillar inte att ringa dit...3 signaler innan dom svarar...första frågan "vad har hänt"...jag tänker de e ju inte dirre nått akut som hänt så ja väljer att strunta i frågan o presentera mig istället...hamnar i polisens telefonkö...jag ger upp ! vad är samhället på väg ?! till slut får vi tag på en väktare efter mycke stirr från min sida...de visar sig att mannen i fråga inte va alkoholpåverkad hade bara lite ont i foten efter att motorcyklen vält över honom...de va mest bara en liten insats för han o samhället...

för övrigt har folk handlat bullar som aldrig förr...ätit frulle tills dom inte orkar stå på benen...jag o emma stämplar ut...o glider vidare...kvällen e allmänt chill sleten som aldrig förr går ja rundor i min egen dimma...somnar framför tvn...hänger me bg o nu tror ja att ja ska ta mitt förnuft till fånga o gå o dra täcket över huvvet...

dagen som lider imorron

6-12 jobb ala fantasi
14-18 tvätt ala smuts
18- fest ala vä !

de e fullt ös bli i princip medvetslös...sommarschemat e inte klart o ja fattar egentligen inte varför jag bryr mig när inte chefen verkar ha tid för de...ibland önskar jag att jag släppte grejen så att de kanske inses att de löser faktiskt inte alltid sig i sista minuten...framförhållning e ju me ett rätt bra ord !

nu blinkar ögonen mer trött...jag ska sova i en renbäddad säng...ensam...jag gillar rent men ensamt nej de e inte bra !

puss kram sverige o mina hangs !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: