Mie

2008-06-08
23:30:23

lördag söndag :) tusan va bra!
lördagens fest...20 års fest ala frida med kusin ! en liten lätt start med en tipsis...som om vi inte e bäst så blir vi 2a...festen fortsätter me käk...tårta o allmän alkoholförtäring...tiden går sjukt snabbt som vanligt när man har trevligt...emma lycka på nått snurrigt vänster hälla en halv cider över halva mitt ansikte...de e klibb de e cider...de e kul...en buss va inhyrd mest för att vi på ett smidigt sätt skulle kunna ta oss in till city ala banken ! vilket också var helt förträffligt :) mycket spex...o mycke folk man kan inte annat än o gilla läget :)

kvällen eller för att vara mer exakt slutade klockan 3 däckad i sängen...vilket innebar att jag hade 3 timmar att nyktra till o sova av mej lite på...inga problem i vanliga fall...klockan bör o har alltid ställts i början av alkoholförtäringen nu va detta ett minne blott...så mie hade helt enkelt missat den detaljen...vaknar 6,20 av telefonen elin i andra änden...min klyftiga kommentar på ett mycket hasigt sätt..."ojoj de måste blivit nått fel här jag kommer!" 10 minuter senare e de jag som e på jobbet...försovning i sammanband me gårdagens festligheter...en inte bara dålig stil utan skämmit också...jag ber om ursäkt men bossen sa att de inte gjorde nått de finns ju fler som e sena...o där har man ju tur att man har behövt jaga upp chefen nårra gången...försovning e naturligt o mänskligt fel ! när jag väl vaknar från min skönhetssömn me alla penaler på...märker jag att mobilladdaren e i o ett halvt skrivet sms befinner sig i utkast...."hela världen snurrar nu när de e spännande fan..." man e ju en riktigt författare ;) i vilket fall så såg man i alla fall hyfsat pigg ut ! jobbar man så upplever man hela fasen hur kroppen får ur giften lixom...vi har provjobbare bra nyförvärv säger jag !

alltid ska man få celebert dagen till ära koncentrationstanten...hon var helt förstörd tanten...me helt tårfyllda ögonen o gråten i stämman...får man beskedet att fåglen är död ! pelle har alltså kolat...synd om tanten hennes ända vän lixom...inte nog med att vi får detta besked hon har fåglen med sig i handväskan...tanten visar upp den för johanna som skriker o springer iväg...kan inte sluta garva...lite fel tillfälle o skratta bara...hon ber mej om ett svart band...o jag säger att de ända jag har e ett blått band...de funkar de me...hon e klädd i svart tröja o träningsbyxor de symboliserar sorg ! han ska begravas...förklarar att knyta ett band kring fåglen e ju inte riktigt stadigt o göra inne hos oss...han hade precis dött i tivoliparken...o de va de "jävla livet runt omkring som fått han att dö..." hon förklarar att imorron e de hon som köper en ny...funderar i 2 sekunder på att köpa en hund...de rekommenderade jag henne till att inte göra...fixa en ny fågel...men som hon själv uttryckte sig pelle kunde han ju inte heta...nej de förståss...hon går o ska lägge pelle jämte stället där en kille druknade...

efter stirr kring beställning av varor o sånt...e de jag som smiter från jobbet för att fraktas till balen...där vår kära vän bg gick runt o va snygg i sin klänning...lillebrossan satt jämte o hade satt på repeatknappen på glass ! de va svettigt om nått en tjej svimmade...de e ju inte så man blir förvånad...kvällen har varit chill...grillning :)

semestern börjar imorron...jag ska va ledig ! de e guld värt just nu kan jag känna...bara slippa allt...imon väntar stranden...allmän planering till hultsfred...o kanske ett o annat spex...

över o ut lixom :) jag gillar er !


Kommentarer:
#1: Emme

Kom hem nu grannen!

2008-06-16 @ 06:05:04

I really enjoyed my visit. A great site

2009-10-19 @ 11:26:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: