Mie

2008-06-06
23:59:14

som ansvaret själv !
som säkert alla vet så har abk fixade blommor till våning 1 på kapellgatan.32...de e mej abk ringer så fort de handlar om blommor...vilket egentligen e helt fel när floristen själv bor jämte mig...jag vet ju inget om blommor o förstår inte att dom dör av lite för stark dricka...vår våning e sommaren själv ! emme e grym hon har planterat o vi gillar läget...verkligheten e den att emme e iväg i 2 dagar o jag...mie människan som lyckats döda en katus ta hand om dessa blommor...kom-i-håg lappen ligger på bordet...emme jag lovar vätskan som hälls i ska va 0% o ja ska se till att dom e snygga när du kommer hem !

de e de som kallas grannsämja ! jag gillar mina grannar :) 

nostalgi...trappfest 1 dec-2007

Kommentarer:
#1: Emme

JAG LITAR PÅ DEJ :-)

Så fan ta dej om dom är döda när jag kommer hem imorgon ;-)



Lav jo!

2008-06-08 @ 15:12:25
#2: Malin

haha...lyckats döda en kaktus? ohh jissunam :P mina blommor ska du då aldrig får vattna :D haha

2008-06-11 @ 23:29:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: