Mie

2008-06-30
22:40:56

måndag o mie åker snart till ett varmare land !
mie har haft sovmorron idag en välbehövlig sådan...klockan ringer 11,57...hur skönt som helst...nån gång måste man ta igen de man missat...sen bar de av mot ett jobb där de va lugna gatan :) o så får jag kunderna som e av de döva sällskapet...jag får nästan ont i huvudet så mycket jag behöver tänka när de ska beställas...men men alla ska ju kunna handla man kan ju inte hjälpa att man e döv...

päronen smsade att dom va på väg på semester...ha en najs trip ! mie ska snart till grekland...öarnas förlorade land...närmare bestämt kreta e målet...semester på riktigt e när man lämnar landet eller åker så långt iväg att de inte finns möjligheter att hoppa in o jobba ! olja e inget bra solskydd för mig...de e brännskydd...ge mej nån enkel solkräm så ska jag nog överleva i dom varmare breddgraderna...speeda runt i vattnet...o ta nån exotisk drink ! apor hoppas jag mej oxå se...en o annan elefant nån kamel skulle me va ganska intressant...

Kommentarer:
#1: Hällen

tyvärr finns inte dom djuren där ;)..du får följa med på vintersemester isf om du skall upptäcka dom...fast apor kan du ju titta på här hemma ist...bara till å ta en buss iväg

2008-07-01 @ 18:28:53
#2: Idar

Informative website! Thanks!

2009-04-30 @ 13:14:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: