Mie

2008-06-05
17:13:45

vilken dag...vi kallar den studenten !
en tidig start 4.18...inte så mycke krångel o skit bara o börja jobba lixom...emma ankommer...vi inser att vi kommer springa en hel massor o att de bara e o vässa minnet så man kommer ihåg namn o grejer...jag känner att jag har flyten själv o hittar dirre på måmangen 1 av 100 tårtor...de heter tur...o efter tur kommer otur för då lyckas ja pricka in 2 felkunder...jobbit men de löser sig alltid till slut :) inget e omöjligt ! till dagens arbetsstyrka ingick...emma o jag...elin johanna linne o lina...helt o fullt komplett...

vi säger grattis till vår kära vän bg ! hon e grym hon har tagit studenten...nu väntar jag på att höra den ljuvliga studentsången...men frågan e om de e så bra o gå ut skolan jag tror faktiskt inte de...har man en säker framtid så gillar man ju läget...annars kan man lika gärna gå där o sega...

mie slutar från ett jobb 10 timmar efter instämpling...2 timmar senare ringer telefonen o ja ha missförstått min goda kollega emma o en smörgåstårta skulle varit dekorerad...så firrad man va springer man mellan studentåken...dekorerar o 20 minuter senare e man på kapellgatan igen...fan lökisarna börja komma de e hettan själv ute ! jag har jouren just give me a call lixom :)

nehe nu får ja börja koncentrera mig för kosan sak fixa min frilla o sen ská vi som 2 vilsna leta oss hem till bg...

Kommentar:
#1: Casperada

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-07-31 @ 09:46:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: