Mie

2008-03-24
20:59:34

de e måndag...24 mars...annandag påsk o så en helt vanlig födelsedag !
nu har man alltså snart averkat sin födelsedag nummer 21...shit vad tiden går...man blir nästan rädd o försöker sätta ner foten för o bromsa tiden lite...

en födelsedag kan börja i princip vilken tid man vill...jag väljer inte men jag startar 5,27...jobb o de e allmänt chill...koncentrationstanten kommer in även idag...de va inget snack om bh idag i alla fall tack för de ! jag får 50 kr...hon påstår att jag tjänar lite pengar...o att hon tjänar mycke på o sälja kläder på torget...jaja tackar o bugar ! annars inget spexat...slutar o glider till kapellgatan kl.12...lite kalas fixtrix !

sen e de kalas ett sånt me släktis ! emma o louise ni tillhör ju oxå :) mina barn kommer me...saknar verkligen er o borde ta mer tid o träffa er...samvetet spricker lite när ja inte kan fira största grabbens 9-årsdag...men de blir lite kalas för dej senare...dagen har för övrigt varit väldigt bra ! många kalasbra presenter :)

Kommentar:
#1: Anonym

grattis i efterskott mie!!!!!!!!!!!!!!! kram pøæsen :)

2008-03-25 @ 22:54:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: