Mie

2008-03-03
21:45:00

fredag...lördag...söndag som en liten ledighet !
eftersom jag blivit glidigare än aldrig förr så e ja ledig hela 3 dagar i strecket...men som aldrig ingen ledighet utan planer...de e egenligen me regel än undantag man e inte ledig bara för att...utan helst 100% aktivetet elle åtminstone gör nått som gör de värt att va ledig...

fredagen e de ja o emma som tar tåget mot göteborg...ett tågbyte i hässleholm o allt går finemang...vi hamnar rätt o de e ganska kallt ute...jag somnar o e allmänt osocial...hela resan går tokfort...o vi e på jakt efter hotell avelon...kanske lättare sagt än gjort men efter 4 förfrågningar där en innebar att man kände sig tvungen till o ta en tidning av pojksnöret...vi hamnar rätt o vi träffar linda...de e frulle av lyxigare modell...vi får sightsing i hotellet mot den lyxigare klassen....där ett rum för en natt kostar 16000...vet man inte vad man ska göra hän sina pengar kan man ju välja o lägga dom där...vi spexar ut på stan...jag säger bara se upp för dom där f-rbannade spårvagnarna...emma e min räddare i city man kan säga...de hade ju kunnat hända att jag om inte emma funnits där legat på ett sjukhus istället för o spexa runt...vi lunchar me dom gamla arbetpolarna P o linda...möter johanna på bageri-sm...dagen e ju mycke najs :) emma planerar o ta ett tidigare tåg mest för att de e drygt o vänta o för att jag på så sätt kan se att hon hamnar rätt...halmstad e målet för hennes del...fest står på dagordningen :) jag tar mej bort till andra sidan stationen för o ta en buss mot linköping...o aldrig ska man väl hamna på nått som e helt normalt...där sitter man i lugnan ro o tror sig kunna bre ut sig på 2 platser tills 3 ynglingar stiger in...men jag kom på att de va bättre o inte sitta själv för dom va ju ganska spexade...toaletten skulle ju självklart va sönder inte för att ja ha svårt att hålla tätt...men de finns ju folk som har de...så pissepaus emellan göteborg o jönköping...i jönköping hoppar nästan alla av...där sitter ja me grabbarna dom smugglar in öl o berättar om deras festhistorier...landar i linköping efter sisådär 4 timmar ! grabbarna fixar taxi...säger till mej o ta de lugnt för de e ju inte bra o bli våldtagen...macke har audi o ja åker audi...en sväng till donkan vidare mot mackes place där film intas bee movie...som vanligt så faller sömn i mina ögon...

lördag bjuder på sovmorron ! sen e de spex me sightsing linköping runt...jag tror jag blivit lite mer allmänbildad än vanligt denna helg :) nästa skogen där de ska skjutas me luftpistol...jag gillar läget skarpt...flaskor o burkar skjuts ner kommer 2 gubbar pistol ner...dom berättar att de ligger 2 hjortat i skogen vi tar oss en titt o skjuter lite på liken...inte mycke hål i dom de bli inte ! ännu mer sightsing...powernap o italiensk middag me 3-rätters...avancerad prylar för en svensson som mej...men de löser sig fint me lite översättning av menyn av mackes interliggenta kompis :) de e käk helt enkelt...biljard nästa ! lite vinst blir de :) en nattlig prommis i ett mörker mot ett vattentorn ! en genväg o vi e framme !


söndag bjuder på ännu en sovmorron...o dagens plan e att äventyra äventyrsbadet...o ja som e barnet gillar läget...vattenrutcshakana o ja kan inte riktigt fattta hur ja kan va som sämst i fart...lite mer rutschkana av större modell lite läskigt men kul...strömmar o vågar...grottor o bubbelpool de e bara o gilla läget :) kvällen bjuder på våffelgörning o ett hejdå...mindre spexat ! men ja tar spår ett o åker mot sydligare breddgrader...man lär sig alltid nått nytt o denna helgen ha ja nog lärt mej lite i allmänbildning...jag tackar o kramar för en kalajsen helg :)

Kommentarer:
#1: CAZZIS

Godnatt :D

2008-03-03 @ 21:47:20
#2: Hällen

LOVE IS IN THE AIR

2008-03-03 @ 23:36:45
#3: Oliver

MAJUUUU loove

2008-03-03 @ 23:37:36
#4: Målgan

vankas kärlek här ja

2008-03-03 @ 23:38:04
#5: Karlsson på taket

verkar som du snart också flyger i luften, precis som jag...fast av kärlek ..hehe

2008-03-03 @ 23:38:50
#6: Nalle Puh

Bjud hem killen på lite honung vet ja

2008-03-03 @ 23:39:34
#7: Cilla

Ska tillägga alla att Mie denna helg lovade mig att vi skulle träffas en stund. Men nä då det hann hon inte me, ja nog luktar det "love in the air"! ;-)

2008-03-10 @ 23:18:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: