Mie

2008-05-18
18:07:12

dagen som skulle trilla ner från helvetet...
...blev absolut inte den dag jag tänkt mig...elin o jag tog tag i oss själva o började redan klockan 5...mest för att de va tokmycke o göra o vi inte skulle bli totalt sönderstressade...bullarna kommer i tid o vi tajmade lixom grejen...tusan va bra de blev ändå...förutom att en kund som skulle hämta en bröllopstårta ville ha fotto på...o där va de visst inget fotto så då e de bra o plocka fram dom gamla kunskaperna från bakre sidan av hjärnhalvan...fixt o de ligger ett fotto där...inte de snyggaste men de blev ett fotto...o ännu mer skulle skrivas ut men datorn muppar o ja håller på att få hjärnvärk ! 45 minuter på en bild o de funkar inte ens o skriva ut...jag gillar ansvar men när de inte funkar då ångrar man sig ibland...

efter jobbet hinns de me en 5-minuters powernap...sen ringer telefonen...sen e de dax o hänga me sara o emma hem till emma för att käka o köra till åhus...där dom nämligen har en glassbåt...de e mie som kör o allt går prima ! en sväng inom hemmakväll o vi e rustade inför en chill hemmakväll...men vi fastnar framför sommarkrysset som om vi vore pensionärer...helt uber o vi e me o tävlar visserligen vinner vi inte men vi va me i alla fall...o så kommer bästa killen o kosan :) helt oväntat o jag blir mest rädd o yr i huvvet...shit pommfritt...jag måste nog lära mig o hålla dörren mer låst...nu va de visserligen inget farligt men shit pommfritt ! myskväll framför film lixom jag gillar läget :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: