Mie

2008-05-14
23:40:44

en mammas tankar om hultsfred
mie : - just de vi ska boka biljetter till hultsfred sen...
mamma: - va ?!
mie: - ja de har ju ja berättat för dej väl ?!
mamma: - jaja men ja trodde ju inte ni skulle dit...
mie: - men de ha ja ju sagt hela tiden...
mamma: - men ska du o emma åka dit helt själva ?!
mie: - nej emmas kille o hans polare ska ju me...
mamma : - aha...åå...ja men de e ju bra för du vet de kan ju hända saker där...
mie: - jaha vadå ?!
mamma: - våldtäkter o annat du vet...de e ju till o me värre än sweden rock...
mie: - ja o ja e inte rädd
mamma: - nej du e ju inte rädd för nått förrän de händer...men du vet jag vill ju inte förlora dig...
mie: - du e överbeskyddande bara lugn !

okej de e e inte bra o bli våldtagen sjukligt hemskt...men 1 du förlorar mej inte om nått sånt skulle hände de gör du bara om ja skulle bli mördad på kuppen o de tror ja inte e så vanligt på en festival...o mamma jag e 21 även fast du inte riktigt förstår de...de e lixom en vuxen ålder o ja klippte navelsträngen när jag va 19 o rörde mej ner mot skåne...de som händer de händer o då e de meningen ! jag e i alla fall inte rädd ! men jag e på nått sätt glad att du bryr dej :)

image1061

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: