Mie

2008-05-20
20:22:32

lixom tisdag...lixom mycke !
mie ställer klockan på 11,27...sovmorron tackar lixom :) men telefonen ringer tidigt oerhört tidigt...vad ska finnas på en glutenfri landgång ?! mie vet mie kan...kanske lite förvirrad o trött o väldigt upprepande...men jag hoppas att min trötthet inte gjorde att de blev fel...sen e de aktiv sömn till 11,27...en dusch o ja e fit for fight för en ny dag i livet lixom...hamnar i city en vända ! jag fyndar inte på hm men jag handlar...glömde rabatten hemma då säger vi oj !

sen börjar verkligheten även för mig...jobbet e för dagen en aktiv rörelse...tårtor e i princip de alla kunder har i huvudet...det e helt okej om man e 2 men när man e själv så blir de jobbit...kan du hjälpa oss me en bröllopstårta...självklart de e ju sånt ja tycker e kul egentligen...men när de kommer fler kunder e de bara stress...allt löser sig me lite kundväntan...special tårtor...formade o allt ska lixom komma på samma gång...när klockan e 18 så funderar 2 kunder över vilken sallad dom ska ha o dessutom sitta på plats o äta...min hjärna tänker välj för tusan inte ost o skinka...självklart väljs de...tänker ja kommer här ifrån nån gång...när de andra rummet e stängt önskas inte kunder där...men ibland har dom svårt att förstå...den sista timmen va ja mest irreterad på allt vad kunder hette...

men imon e de en ny dag med nya tag ! jag ser inte fram emot de men den kommer ändå...fredag glider mina kollegor den ena e i stockholm o den andra bara glider...jag hälsar då inhopparna johanna o lina välkomna :)

kvällen har bjudit på en vända till maxi...o nu e frågan om ja ska ta mig en ensam prommis...jag tror nästan de...annars somnar jag bara o de e inte sova bort livet jag vill göra...

över och ut !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: