Mie

2008-05-09
01:23:18

mie tog en powernap...
lixom därför jag sitter här när klockan e midnatt o lite till...kommer precis in i lyan efter lite filmkväll oss min granne...de blev strandvaskaren mest för att vi tycker den e skitläskig...men som vanligt somnar jag...inget jag kan hjälpa men som alla mina filmvänner känner till...pga den powernapen e ja ju inte ubertrött när jag hamnar i min lya...vilket betyder att en uppdatering e på sin plats...

dagen lixom dagen klockan 6 landar man på fantasi...praoen e sjuk...lycka så får man inte säga men vilken lättnad...vi har bra praoelever men bara tanken på att inte behöva tänka ett steg för mycke hela tiden e skönt...de e allmänt mycke kunder hela dagen o alla eller i alla fall dom flesta vill ha kycklingsallad...de e sommar lixom...

jag o emma har pantning i sikte som vanligt tar vi bussen till maxi vår favvoaffär...men vi lämnar johanna på sjukan hon har ajaj i knäet...men innan vi lämnar henne så händer de en vattenolycka i bilen...jissus internt kul lixom :) emma o ja e snälla mot miljön kör bil o lämnar tillbaka lådor...ett besök oss louise päron...me middag...pinsamt egentligen men jag har aldrig skalat en kycklingklubba förut i mitt liv så de har man testat på o enligt mig själv så gick de nog bra...men kyllingfilè e en enklare produkt ! fotboll vä ala ovesholm...mie e lagom intresserad...

man får lixom reda på som ett btw de ha vatt beväpnat bankrån kring lunchtid i staden du bor...man antecknar man lever vidare man ser en polishelikopter i luften...

nehe nu ska mie faktiskt leta sig under täcket...

dagens sanning...att inte veta e värre än o veta den jobbiga sanningen...ett livsprojekt i ett frågetecken e skit !

Kommentar:
#1: grannen

va bubblar du om i slutet?

2008-05-10 @ 20:22:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: