Mie

2008-05-15
22:22:23

som en onsdag fast de e torsdag...
de e lixom tordag på nått sätt har dagarna gått lite fort fram precis som vanligt...jobb 4,45-13...inga svackor lagom mycke o göra o en lunch som heter duga men jag gillade läget hela tiden de flöt på lixom...då gillar ja lunchen när inte alla kommer på en gång så att man blir helt stressad...

eftermiddagen tillbringades i tvätten o framför en film i sovläge...så där fick man sig en powernap lixom...kvällen spenderades på vilans ip tillsammans med emma, ricky,bg o elin ! de va najs fotboll...sådär lagom intressant kan ja tycka finns ju intressantare saker...i vilket fall så förlorade kdff mot malmö...vi åker därifrån o glider inom pizzerian ricky o emma kör kvällsmat me efterlyst :)

dagens felsägning på jobbet:
jag säljer en frulle till en kund som betalar med kort o som vanligt frågar ja om han vill ha kvitto...sen kommer hans arbetspolare kund nummer 2...

jag: - vill du oxå ha kvitto ?!
kund 2: - nej jag vill ha frukost...

vissa ord sitter lixom fast i hjärnan o dom kommer ibland inte riktigt rätt...men de kallas arbetskada o de e inte så mycke att göra åt...fredag imon...tror att de kommer bli en del på jobbet...jag bövar lite för lördag för då kommer de bli mycke grejor o grejor !

över o ut lixom :)

Kommentar:

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-03-03 @ 14:33:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: