Mie

2008-05-06
01:25:20

stockholm T & R...
efter ett jobb på fredagen e de mie som beger sig mot andra delen av kristianstad för o inta tåget...jag hamnar i hässleholm...dax för tågbyte o ett snabbt toabesök man vill ju inte fastna i staden där de inte finns korvbröd lixom...så jag hamnar nere på rätt spår...de där me tågbyte e inte stirr längre...tur de att man lär sig nångång...mie agerar bärhjälp till pappan med barnet...såklart ! får frakta in vagnen...o lustigt nog hamnar vi på sätena mittemot...så om jag inte sov blev jag underhållen av en lite krullparvel...o så va de ju barnprogram nämre bestämt molly mus på datorn mycke underhållande...

mie landar 19,40 i stockholm där man kommer ut som vilket spån som helst...vet varken ut elle insida på stället...men där ser jag emma o merita...dom typ räddade mig från att gå vilse...vi tar oss till fridays ett mysigt uteställe me käk o sånt...kylling o pommes e käket för kvällen...allmänt snick-snack ! macke kommer efter att han hamnat fel en gång...han frågar om jag ser vatten o visst såg ja de...men detta va typ en damm mitt i stan jag såg men de va vatten lixom :) merita o emma åker till meritas syster...o ja o macke spexar vidare upptäcker polisutryckning...undersöker slottet...o allmänt chillar in i dimman på hotellet...

lördag e de lixom shopping på schemat för mig o emma...mie stirrar rundor i tunnelbanan...hittar emma o vi gör stockholm tills emma ska åka hem me sin kille...jag blir hämtat...på kvällen väntar grekiskt me telenor...ketchup e en förbjuden kombination men strips smakar bättre me ketchup ! sen e de sighsting i stockholm :) mys lixom...jag e numera mer allmänbildad angående huvudstaden :)

söndag o mie ska hem...sovmorron skönt :) en jävla massa telefoner ska ner till bilen...jag assisteras som den pumpade människa ja e ;) jag hamnar i city o macke åker o jobbar...jag driver rundor...hittar busshållsplatsen tror jag...sitter på fel ställe i 1½ timme tills 5-10 minuter innan bussen ska gå upptäcker att jag e fel...de e mie i ett nötskal ! åker buss i 9 timmar...de kryper i min kropp...rastlösheten e äcklig...men jag hamnar i skåne där louise möter mig efter ett förvirrat samtal ;P

tack för hela helgen jag lixom gillar läget :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: