Mie

2008-11-10
23:40:04

det är måndag
jag lever...alltid en fördel för att kunna jobba lixom...

jag får börja me o ursäkta mej till kasson som har fått stå ut men mitt prat o något närgångenhet i natt...jag vet inte varför jag aldrig kan vara tyst...men förmodligen har ja viktiga saker att säga på natten oxå precis som på dagtid...i natt handlade de tydligen om garage...o då kan man ju bara fråga sig varför ?!

de har ju hänt förr att ja pratar...som när jag helt plötsligt rycker tag i louise o frågar hur många beställningar vi har tills imorron ?! där har man ju ändå en förståelse varför...eller egentligen inte...jobbar på natten de e sjukt jag vill ha mer ob-tillägg...

gårdags kvällen va de chill me kasson jag visade henne delar av kristianstad som hon aldrig sett förr...man e väl nöjd me den hitta kunskapen...de blev tidig sängdax elle vid 23,30...kanske inte så tidigt egentligen...jag förstår inte de där me sömn egentligen...men nånstans går ju de ihop...4 timmar o ja e människa kanske inte pigg men ja överlever o kan jobba...2 timmar likadant...men däremot 12 e ja svullen som en ballong o e i febertillstånd...jag e byggd för minimal sömn tror ja...

dagen på jobbet har ja visserligen vatt sjukt seg...ber om ursäkt för de lixom...o man e ju inte för genialisk...sånt där vägguttag o ja ska koka ägg drar ut lattesladden...o shit hela jävelen ramlar ner så där stod jag me två hål i väggen...jag får helt enkelt hämta bossen som precis släckt en brand i bageriet....de brann i chokladdoppen...han säger att de fixar han ja tackar o tänker att han förstår nog inte riktigt att de e lite svårt o fixa eftersom de flög väck smådelar...oj nej de va ju inte så lätt...o mie ni får inte va där o röra nu ! nej da jag lovar...o upp me en av mina intelligens lappar " RÖR EJ" de va lite läskigt men de kändes som att hela dagen skulle bli konstig men ja o emma vi fixade de hela bra :) praon va sjuk o vi va ju inte mindre glada för de lixom...eftermiddan me lite playstation...citychill på darins me emma...o allmän powernapning !

...o emme krya på dej! jag gillar din nya bil...sjukt bra att de va nått som gjorde att du skulle fixa krocken...kapellgatan blir lixom inte sig likadan utan dej! jag ser fram emot julpyntning mer rosa o mycke lampor !

en dag i taget o uppskatta de man har...imorron en ny dag o då vet man inte hur den kommer se ut...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: