Mie

2008-11-14
20:43:31

gårdagen och jag trodde hela min tekniska värld skulle gå under!
de va verkligen helt sinnes på de hållet igår...

jobb 6-15...värsta sovmorronen klämde man till me där...o så hem o kolla upp vilken patron jag skulle kunna tänkas behöva...geniet som jag e fattar inte att patroner kan läcka så jag såg helt blåslagen ut på hela fingret...snyggve eller inte! chill på darins :) en sväng till kjell o sen sysset...hem o plugga plugga plugga o konstigt nog gick de framåt...dax för en efterlängtad paus vi kallar de boxercise...tusan mina armar e inte längre fett o ben...eller de e de oxå men nu har ja planterat in lite muskler oxå...de va intervall träning me alla o jag fullkomligt gillar när man får slåss mot killarna som förmodligen tror att man e uber klen...o jag får ju geniuppdraget att stå me mitsarna över den andra personens huvud när den sitter på knä...till saken hör ju att ja e mer elle mindre pigge o vissa människor blir ju nästa lika långa som mig när dom står på knä...de e bara o hålla emot...

o de e nu de händer mitt tekniska liv går utför...nån har ringt 2 gånger på ett nummer lixom...ska hem o kolla upp detta eftersom ja e nyfiken som tusan...finns inte me på hitta...alla borde finnas där...skickar ett sms o vem annars busschaffören som ska köra grannbussen till tyskland...han ringer upp o förklarar att första gången ringde han fel o andra ville han bara höra min telefonsvarare igen...okej normaly...o så snackar han på om menyn o bussresan...jag som egentligen inte har tid tycker att 15-20 min samtal me han e lite för mycke...klar me allt vad dusch o träning heter ska ja lugnt fortsätta me mitt skolarbete...datorhelvetet har startat om o ja min IQ-befriade student missade ju o spara skiten...så de e ju bara o skriva om ja som har all tid i världen...när klockan närmar sig 22 ringer de igen...på ett annat lustigt nummer...tänker e de nu han igen...ooo nej en studiekamrat som traggar i en halvtimme om allt mellan klimaktiriet o övervikt...arbetet fixas o så bellas födelsedeaxkort...o sängen står på tur när klockan typ e 24...4 timmars sömn e man ju inte negativ till!

ibland e de lättare o bara gå o dö men då hade man ju inte vaknat upp imon...

Kommentarer:
#1: Simon

Jag kan minnas att du hade liknande tur med tekniken en helg förra året.. Allt från en alkoholiserad dator till stulen cykel hehe

2008-11-15 @ 21:36:59
#2: mie

ja tusan...o minns ja inte fel va de typ runt denna tiden...jag ska nog hålla mej ifrån teknik så här års...

2008-11-16 @ 19:35:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: