Mie

2008-11-02
18:42:03

gårdagen@roadtrip
gårdagen spenderades på sveriges vänstra sida...jag o kosan skulle ta en roadtrip...klockan ringer o förvirrad som man är 4 på morron börjar ja fundera på vilken dag de e...på nåt sätt kommer ja fram till att de e löradg...o då börjar vi ju inte tidigare än 6...snilleblixt ledig ju! joda så att...mål 1...ullared pinsamt nog tredje gången inom en månad eller nått sånt...men men alla kidsen fick julklappar o de e ju bra de...eddie the man kommer tulta rundor i blixten mcqueen boxer bara för att han e en liten cooling :)  vi spenderar inte så lång tid i den hålan...så då tar jag över chafförsarbetet o kör mot halmstad...kosan känner sig säker på min körning så hon somnar...där glider ja på 120 vägen o mest gillar läget...

jag hittar som om ja vore självaste hitta.se! men jag kan bara tycka att halmstads eurostop va mest skit...så vi drar oss söderut nästa mål e ängelholm...o ja ha ju aldrig påstått att ja hittar...de blir felkörning o sånt...vi har väl kört 3-4 mil då undrar kosan om ja vet var vi e...men självklart vet ja inte de...ja tänkte mest om ja kör fel säger kosan de...kosan vill att ja kör till en mack o hämtar en karta...va ska man me kartor till lixom...okej ett stop vid en info tavla o då pallar inte kosan me att ja kör mer så hon tar över o vi hamnar rätt i ett apelsingult hus...hemma oss andrè chillar vi en stund...grabben hade stil o de va riktigt fint :) kosan e senil o glömmer sin väska...men hon får den innan vi åker...o ännu en gång ska vi ut o hitta...hamnar i helsingborg...man kan ju inte hamna rätt men helsingborg brukar man hamna i när man kör fel...typ nån slags återvändsgränd elle nått...till slut e vi på rätt spår...men herregud ett mcdonalds finns inte i sikte o min blåsa va på bristningsgränsen...tacka vet ja sjukan i hässleholm...lite problem o hitta ut...men sen e vi på rätt spår o hamnar i kristianstad...

kvällen slutar inte i karlshamn som den skulle istället på min soffa me ögonen i kors klockan 20...ja ha nog aldrig somnat en lördag klockan 20...men de kan de vatt värt ingen huvudvärk...

meningen va total ledig helg...men ändrade planer gör att söndag blir en jobbdag...6-12...inget jag kanske valt egentligen men i vissa lägen gör man de för dom man tycker om o skiter egentligen i jobbet i sig...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: