Mie

2008-11-06
22:30:02

han adolf gustaf...
torsdag...o ja ha inte riktigt hängt me denna veckan...eller ja ha på nått sätt legat en dag längre fram lixom...kan de ha me o göra att ja jobbade när ja skulle vatt ledig i söndags hmm...har trott att de vatt fredag lite till o från hela dagen...började i alla fall...4.07 o shit va ja sover dåligt i sängen nu för tiden...tacka vet ja sova framför en film utan problem...hmm man e ju inte normal!

jobbet va chill till en början...tills gustaf togs sin plats på stället...lite kaotiskt som de alltid e på morronen me beställningar...trött personal o trötta kunder...kommer gunnel in i högsta hugg med en plåt av dagens bakelse me gustaf adolf...jag går fram till kassan för att avmata kön som blivit...o helt plötsligt oj...en plåt me typ 30 gustaf bakelser på golvet...de såg ut som en jävla röra...gunnel pallade inte trycket så ja o emma räddade övriga beställningar o ordnade till de hela...ibland går de inte som man tänkt sig...men ja tyckte de va kul i alla fall :)

en kund kommer in o börjar prata historia om nått ställe lichten...jag förklarar att ja e inte så bra på historia bara så han vet lixom...han verkar inte tro att de inte finns nån som inte förstår sig på de så han traggar vidare om hans resor på nått ställe som har me gustaf adolf att göra...jag får bara hålla me...han verkar glad i alla fall...

efter jobbet e de ja som fixtrixar lite...dax o upp på stan o fixa lite till...sen optikern...skitmycke folk nästan så att ja blev mörkrädd...kosan hämtar ny lins eftersom hennes va sönder...o ja fattar inte att dom bara kan ha på lager sådär...ja menar sannolikheten att nån har samma synfel e väl ganska liten...men som jag säger till kosan frågar man inte får man inte veta...ja snackar me min optiker en trevlig äldre man han...

middag@sjöbecks place...fiskpinnar sjävklart på menyn...o ja e första stekare o shit va bra de blev :) konstigt nog hamnar vi alltid i de mest konstigaste samtalsämnen som till exempel att inte johanna har nån toaborste pga ohygiensikt...jag hade blivit rädd om ja kommit in på en toa utan toalettborste...alltid lika kul att ses :)

varför va i lugn...nej nu dax för box me elin...o shit va vi har köttat de e riktigt kul...vi flummar rundor...vet inte ritkigt om tränaren försökte säg mig nåt...men jag gillar inte för mkt ögonkontakt i alla fall...o nu har elin kommit på låten not a days goes by med lonestar...kalasbra!

efter träning solar mie...så nu e man förhoppningsvis lite brunare...ja borde tagit tag i hemmet men fastnade här...de får bli ett projekt helt enkelt...

helgen kan nog bli riktigt bra...jobb 6-15 båda dagarna...men denna helgen kan inte jobbet stoppa mig från annat kul i alla fall..de får gå som de vill helt enkelt...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: