Mie

2008-11-10
20:38:25

helt galen lördag!
lördagen innehåll e mycket blandat allt från jobb till sanning eller konsekvens till class till vägarbeten...

vad e väl sovmorron när man kan gå upp kl 5,27...sovmorron helt överskattat...jobb 6-15 i planerna...sjukt trött...o i otaggninge för jobbet...men man måste lixom jobba i alla fall...emma o ja tar oss till julmässan för en oerhört kort visit...powernap i huvudet...de va en kort sån men den va chill...lite käk me kosan sen va de [email protected] jag va sjukt otaggad på jobbet o de va lite för lite av de mesta i kroppen men framför allt sömn tänkte mie att fest ska de bli men något chill...de va va ja trodde...började chill me lite du har aldrig...o när sanning eller konsekvens började gick de mest åt de galna hållet...de va de ena me de andra...sjukt spel men de va minst lika kul...grabbarna kom o de blev lixom inte lugnare på nått sätt...utgången va väl inte i fulla planer...men de föll naturligt o nej fanns nog inte i världen...class blev de...jag e egentligen negativ mot class...men de va sjukt kul...jag tappar min mobil för nårra sekunder men återträffar den på golvet nårra sekunder senare...typiskt mej o behövt skaffa ett abonnemang till lixom...de tog väl nån timme o komma hem...helt sinnes...från class vid halv två kanske...o en sväng till donkan...där jag pratar om ämnesomsättning...jag hälsovetaren själv påstår att hamburgare e mycke bra för ämnesomsättningen...vi hamnar i kapellgatans trappuppgång...då vi efterlyser sockan...försvunnen sen class...hamnat på hotellet...varför bo på hotell när man har kapellgatan lixom ?! på väg upp mot stan igen...hamnar ja i diverse vägarbeten...eldar hamburgarpapper...o klättrar på statyn...joda så att o ja ha ju 100 koll hela tiden...vi hamnar väl på kapellgatan igen vid 3...baksidan e väl den att de väntade jobb mellan 6-18 på mej...de ha man väl aldrig dött av lixom...okej att min allmän situation inte va den bästa...men i svåra stunder tar man en ibumetin o dricker vatten...

jag o johanna styr stället när elin gått hem...en lagom dag fast för mycke fars dag frulle vill jag säg...annars e ja nöjd me dagen o förstår inte riktigt min egen kroppsfunktion...var ligger all energi ?! jag har nog en stor reserv som tas fram i de flesta stunder...de e nästan lite läskigt egentligen...en helg me 6 timmars sömn...21 timmars jobb...o fest !

helgen har vatt riktigt bra...helt sjukt!

de kommer en tid som heter måndag...dagen då helgen sammanfattas o ibland märker jag vilken dålig verklighetsuppfattning jag har...men jag kan inte annat än o sammanfatta den som sjukt kul i alla fall...


 




helgen va bra o de e inte mer me saken


Kommentarer:
#1: Lina

oj!, känns som om jag borde strunat i cupen o jobbat istället! Du måste ta det lugnt :D

2008-11-10 @ 20:46:41
#2: mie

de e chill lina :) mie fixar !

2008-11-10 @ 22:42:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: