Mie

2008-11-26
23:13:45

lixom som onsdag...
o som om inte mitt liv innebär annat än jobb...men de e faktiskt nästan så illa...elin o ja ha hållt ställningarna på förmiddagen...vi välkomna elins röst tillbaka...jag gillar inte att prata som med en vägg eller som man pratar med en prao...får lixom inget svar...de ha ja ju inte ens kommenterat men de e lycka på fantasi...en vecka utan dagisverksamhet...

idag har de vatt smörgåstårtor så de räcker o blir över...ja fattar inte vissa dagar ska alla ha sen ibland e de inget alls...jag tror de handlar om pengar...jag ha vatt ovanligt pigg för 4 timmars sömn...ibland e kroppen underlig...min kropp tillhör inte min hjärna för ja förstår inte hur den fungerar...men ja e glad så länge den gör de :)

en kund: - de e alltid så uppiggande att komma in här...för du e alltid så pigg och glad!

kul o höra...men frågan e om de e hela sanningen...fråga mina kollegor ;P mie e inte alltid pigg...tröttheten slår emot...men de handlar om att anpassa sig till situatione lixom :)

idag blev de en 4-timmars powernap men som ja ser de ska de inte bli svårt o somna...sätt igång en film o ja ligger där...imon ser ja fram emot boxercise :D skönt o få sloss lite!

över o ut!

Kommentarer:
#1: Johanna

mie 4timmar är inte en powernap! ;D Vi måste stötta varandra i bloggandet nu!

2008-11-27 @ 03:05:16
#2: Johanna

mie 4timmar är inte en powernap! ;D Vi måste stötta varandra i bloggandet nu!

2008-11-27 @ 03:05:19
#3: Emme

Jobb å jobb å jobb.

Men jag gillar att du e där jämt när man kommer :-)

2008-11-27 @ 09:37:22
#4: Fröken

vad har vi sagt om uttrycket "dagis" aj aj

tägg för baggarna idag..tanterna gillade det ;)

2008-11-27 @ 22:08:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: