Mie

2008-11-30
21:30:03

lördag-söndag
helt sjukt vad helgen försvunnit snabbt...

igår va de lördag för den som missat de...o jag mie va sk ledig...dagen börjar 7.45 de va dax o  gå upp för en shoppingdag lite längre ner me mamsen...så nu ha ja nytt duschdraperi o mitt badrum ska få en touch av rött...en sväng på väla o inte o missa ikealand...o de e nu man märker varför ja ha blivit måttligt förvirrad...vet man inte från vilket håll man kom ifrån när man ska ut från affären e de snurrigt...o så kommer vi till problem var e bilen för nånstans...helt sjukt vi har helt glömt bort va den e o för den som vatt på väla vet ju att parkeringen e enorm...men efter en runda på varsitt håll ser ja toyotan o lyckan lyser...mie blir plötsligt chaffis...vi hamnar på eko...ännu en gång detta hitta bilen problem...som sagt ja e ju inte förvirrad för ingenting...

förkvällen spenderas på jobbet me julpyntning...jag tröttnar så snabbt när de handlar om sånt...men i 2½ timmar står ja ut...o jobbet e snyggt...typ som balkongen...

sen va de dax för fest på andra våningen...sanning eller konsekvens e ett mer vanligt inslag på fest numera...o visst e de kul även fast de kan bli lite väl mycke ibland...emma o ja hamnar på hessle...där vi träffar emmas gamla klassis som ja glömmer namnet på hela tiden...de blir tidig hemgång...vid 2 e vi hemma...

söndag e de jobb 9-19...dvs 1 advent då ska de bli sånt stå hej...en jävla massa lussekatter...o ja ha levt på ibumention o mocassin elle va de heter...nej de e inte bakfylla de e ren o skär...halsont o allmänt seghet...jag hoppas benen håller imon ändå...jag har nån form av årsinsjukan vid denna tidpunkten de e tredje året i rad nu...så de kommer väl gå nån vecka sen e ja normal igen...

kvällen tillbringades på maxi...o nu e de allmänt chill :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: