Mie

2008-11-17
22:01:18

städa sova bo leva
efter en dag på jobbet va de dax o komma hem till kapellgatan...de va inte meningen att somna men där hamnade man till klockan 15,30...när lillebror ringer...ibland tycker ja han e bra :) jag får nån form av nu e de dax o städa lixom...o ja rensade ut en gadrob me jackor...jag kallar de omprioritering då ja måste ha nånstans att förvara tysklandsinköpen...de blir sån här läkarmission elle nått sånt skit...för de går inte o prega ner varma kläder i brännbart helt enkelt! jag ha länge tyckt att dammsugaren blivit förbaskat dålig...så tanken va en ny i julklapp...men de ända felet va att påsen va lite överfull nu funkar den som aldrig förr...varför inte blinka när de e dax o byta ja ha väl inte förnuft nog o kolla där hela tiden...mamma tycker detta va sjukt kul...men hon kan ju de där me städning mycke bra...

jag fick ju va ambitös i lämna tillbaka bibliotekets böcker oxå precis på dagen lixom...man e väl punktlig...o linser skulle hämtas...jag ska ju köra autogiro så tydligen e årsinkomsten viktig att skriva upp...hur ska man kunna veta de...ja räknar fram o tillbaka...han ger mej miniräknaren...o blir förvånad oj oj...ja frågar om de e fel...oj de va mycke de...va trodde du att ja va en fattiglapp eller bara för att ja inte e så stor...jag gillar inte riktigt att bli underskattad...

en kvällsrunda me emma allmän hjärnrensning...

nu boston tea party jag tror ja kan bli lite allmänbildad av de...över ut !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: