Mie

2008-11-18
21:55:32

tisdag...
tisdag vad mer kan ja säg att detta e veckan som inte e som alla andra...jag börjar 4,45 o har sovmorron imon istället...de ha vatt fullt ös på jobbet idag...o jag får nästan be om ursäkt för att ja underskattade praoeleven totalt...elle så e de bara så att hon e kass men eftersom ja inte hade några förhoppningar om henne så e allt hon gör bra...okej att man måste förklara extremt nogrannt...men diska kan hon i alla fall o de tackar vi för! mycke frulle o sånt skit ida...dagens autwitsch är stum men får ur sig några ord o någon tår...de handlar om röda korset elle nått fattar inte riktigt...

efter jobbet e de regn ute...o ja som e negativ till paraply! powernap sen e de darins för mej o emma...vi e stammisar på vårt brodercafè de e allmänt mys de! sen e de spinning på schemat...o nu ha ja testat de kan kryssa de på min lista innan ja dör för de lär inte va nått ja testar igen...jag va uttråkad efter 10 minuter o dessutom höll ja på o ramla av två gånger...de va inget för mej men nu ha ja testat de i alla fall :)

maxi e grejen...annars e de allmänt chill...jag lär väl somna tidigt elle nått ida bara för att ja ha sovmorron imon...jag får koncentrera mej på att inte somna helt enkelt !

över and ut !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: