Mie

2008-10-02
22:14:28

jag kan inte koncentrera mig !
sitter här o verkligen försöker få nått gjort i studierna...men de går lixom inte...okej att msn inte gör de lättare...men huvvet bara snurrar på allt annat...oo jobbit...de måste ju bli klart...testa tömma av hjärnan här o se om de går bättre...

dagen som dagen...emma min kära kollega o vän frågar en kund kvinna på 30+ om hon e sugen på o gå ut o fika me henne...de e inte så att de en främmling de e en stammis som emma blivit polare me...hon e inte negativ till de hela..så där ska de nog bokas in fika nån dag...trevligt trevligt ! annars ha ja vatt o sett sjöbecks place mycke snyggt...matat ankor...besökt maxi...pluggat när ja kunde koncentrera mig...o så va de torsdagens boxercise pass ! shit träningsvärken väntar...o så när man kommer hem o ska ta en dö skän dusch så går helvetet sönder...sprutar åt alla håll o kanter...jag e inte den som e den så ja orkar inte byta ut den...men de får väl bli ett projekt som skrivs på en tjock lista...schemat har i alla fall blivit skrivet...

just nu e de för mycke...stress på jobbet lixom massa beställningar...o i huvudet snurrar uppsats som ska va inlämnad o fixt på måndag...fyra dagar senare ska de lämnas in svar på frågor...men man märker att man lever så nånstans kanske de blir bra ändå...kom o hjälp mig o dö snälla !

Kommentar:
#1: Sanne

Mitt hetaste tips om du inte kommer till skott är att sätta dig på ett bibliotek och ta med nått att äta för man blir av nån anledning alltid hungrig när man sitter där... och sitt tills du är klar...



Eller gör allt som du kan komma på att du måste göra i stället för att plugga snabbt innan du börja så att du får ro sen...

Ibland är det jobbigt att hitta motivationen men man måste försöka ta sig i kragen.. jag börjar alltid med mina måsten :D

2008-10-05 @ 21:27:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: