Mie

2008-10-30
22:43:33

med andning på rätt sätt...
kvällen har tillbringats på friskvårdshuset för tredje kvällen i rad...min kropp måste va närmare chocktillstånd...men de e bara o vänja sig eller inte hehe...jag körde en liten cykeltur på 15 minuter samtidigt som kunskap om barns hälsa flödade in i min hjärna...övriga träningsaspiranter ser mig nog inte som normal o slänga upp en bok där på cyllen...men allt går så mycke bättre då...sen va de 10 minuters aktiv gång på bandet...för o ta sig an dagen egentliga träning...boxercise...dagens pass va riktigt kul...elle ja o elin hade riktigt kul i alla fall...alla dessa ljud som kommer från människor som tränar...de e ju rent sjukligt...skulle vi spelat in ljuden hade man ju inte trott man befunnit sig på ett gym i alla fall...man kan ju försöka undvika de mest extrema stöningarna när man tränar...men icke våra träningspolare...och en del mygel ska medges att de blivit...va fan vissa grejer e ju rent omöjligt för en vanlig svensson som mej...

tur att elin vatt klipsk nog o tagit gamla bettan till gymmet...de blev åktur hem o de tackar vi för...telefonjour o dusch o lite socialt live umgänge e väl vad resten av aftonen bjudit på...

förresten nu e glasögonen på plats...shit pommfritt majbritt...de ena har nog fått lite väl stark styrka världen snurrar och ja vet inte riktigt om balansen håller...tacka vet ja linserna men den skiten krånglar ju me nu...jaja mitt liv i en bättre synvinkel börjar bli riktigt seriöst nu...



livet blir fan aldrig som man tänkt sig...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: