Mie

2008-10-10
23:00:26

mitt liv som student VT2009
nu e de gjort...jag ska inte ligga på latsidan nästa termin heller...studentlivet e de nya kombinerat med arbetslivet...kombinera så att man lixom inte bara står o stampar i livet...

nästa års ansökningar är :)

marknadsföring...jag ser de som en ganska kul kurs...jag kan nog lära mig o fatta när man blir lurad o inte...för nånstans e de kanske inte så normalt att ha 2 mobilabonnemang...köpa telefon av en telefonförsäljare per telefon...först tro att de e chill när telefonen ringer till att byta elbolag...nej men de e så mina tabbar typ ser ut...o man kan ju alltid lära sig nått nytt !

grafisk design 1 & grafisk design 2 kan ju va spexat fast ja inte riktigt fattar va de innebär...

just nu e de ju projekt övervikt bland barn och ungdomar...vilket innebär att på måndag e de jag som åker till en förskola o inspektera kidsens rörelse o aktivitet...på tisdag offras en sovmorron för att kolla när femteklassarna gör simtest...joda så att ska försöka klämma mig in på en idrottslektion oxå...

över o ut jag tror att det får bli en dusch o sen lite sovning till en film...imon stundas 8-18 jobb...nej de e inte så givande...o noll planer efter jobbet...hmm de känns som att man lever i jobbet...eller så e de bra för kroppen elle nått o chilla kanske träna lite elle nått...men men sånt löser sig...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: