Mie

2008-10-08
22:57:46

nemen howdi and welcome !
vad möter man efter sin sovmorron till klockan tolv när man kommer till jobbet ?! om inte 2 människor iklädda vita kappor o mössor...de kallas anticimex...påstår själva att dom e till för att hjälpa till...jag var visserligen informerad om deras besök...o hade fått på de klara att de va inte teorikillen som va på plats...tur för mej...jag gillar inte att bli ihågkommen för den som somnar lixom...men de va chill o snurra rundor me anticimex på företaget...nu ska de ordnas me papper hit o dit o ännu ett prov ska de göras...jaja man har väl förhoppningsvis koll på läget...

efter anticimex så fina besök...va de bara o återgå till de ordinare...vi tackar johanna för den tjänstgöringen...noll spexade kunder today...men little tuva kom på besök...bossen unge ! hon e söt som få o hon kunde säga mie...när hon väl får kläm på de ropar hon de lite när hon känner för de...nån dag måste jag nog kidnappa den lilla sötungen!

kvällen har tillbringats i icke rörelse...de kryper i kroppen...man måste på nåt sätt va aktiverad...30 minuter e minimum ! men imon e de boxercise...o inte nog me att emma ska me...vi får gästspel av elin o kosan me ! nu ska vi se vem som e starkast...jag e svagast men när jag har käkat lite proteiner så kommer tjejerna ligga i lä...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: