Mie

2008-10-18
22:48:07

bara för att han är eddie
...eddie han e för skön min minsta polare av 3!

- alltså mie ja ha redan vatt på donnas ida...
- nej de tror ja inte!
- asså de ha ja visst de...

killen har koll på de mesta e klockren när han ska de...

- oj de e bajs på noppen...

ett konstaterande!

idag har ja fått leka av mej en sväng på andys lekland...o de e ju tur att de inte bara e ja som tycker de e kul...eddie e killen man kan ha en anledning att gå dit me...men jag vet inte riktigt om reflexförmågan på detta lilla pojksnöre e utvecklat...vi kör springlek till andys "för ja e mästaden"...o lite för mycke ostabilitet gör att man har en duns...o nej de e inte knäna eller händerna de e pannan på de lilla livet...han e nu märkt me lite skrapsår mitt i planeten...dagen på andys var givande...jag fick till o me hoppa på studsmattan..."hallå mie du kan me hoppa!" självklart kan mie de...o så möter vi en kotte som kommer när vi e två studsgrejen..."ni bryter mot lagen man får faktiskt bara va 1 där inne" haha tur han hade koll lixom...när vi lekt färdigt e de dax o mata ankorna...men vi hinner halvvägs sen sover knytet o jag har ingen lust att stå där o kasta bröd själv...så nej idag fick faktiskt ankorna gå hungriga...även fast eddie trodde dom va hungriga!







<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: